рижоп≥льський профес≥йний буд≥вельний л≥цей

ћетодична д≥¤льн≥сть л≥цею

 

ћетодист л≥цею - √реб≥нська Ћюдмила ƒанил≥вна

—ерйозна робота в л≥цењ прид≥л¤Їтьс¤ удосконаленню методичноњ роботи ¤к одному ≥з найважлив≥ших напр¤мк≥в д≥¤льност≥ педагога, метою ¤коњ Ї п≥двищенн¤ його педагог≥чноњ квал≥ф≥кац≥њ ≥ профес≥йноњ майстерност≥.
ѕроводитьс¤ ≥ндив≥дуальна ≥ колективна робота, спр¤мована на формуванн¤ Їдиноњ методичноњ проблеми, ¤ка визначаЇтьс¤ в ход≥ анал≥тико-д≥агностичноњ д≥¤льност≥ методичних ком≥с≥й, ¤ких в л≥цењ працюЇ 6. ¬ даний час Їдиною дл¤ нашого колективу Ї проблема ЂЎл¤хи удосконаленн¤ сучасного урокуї.
«м≥стовно провод¤тьс¤ зас≥данн¤ клубу Ђѕанорама методичних ≥дейї, педагог≥чних читань, психолого-педагог≥чного сем≥нару.
¬ останн≥ роки в практику нашоњ методичноњ роботи вв≥йшли нетрадиц≥йн≥ форми - зас≥данн¤ Ђпедагог≥чних в≥таленьї ≥з фрагментами урок≥в, позакласних заход≥в з предмету, рекламою на виготовлений наочний пос≥бник тощо.
ѕедагоги л≥цею активно д≥л¤тьс¤ досв≥дом роботи з питань педагог≥ки, психолог≥њ, методики навчанн¤, впровадженн¤ сучасних ≥нновац≥йних технолог≥й навчанн¤ ≥ вихованн¤ учн≥вськоњ молод≥.
¬ 2005 роц≥ проведена Ђпедагог≥чна в≥тальн¤ї на тему Ђќсобист≥сть ≥ культураї, дев≥з ¤коњ - Ђ¬з≥рцем культури творитьс¤ душа ≥ дивоцв≥том проростаЇ особист≥стьї.
√ост≥ в≥тальн≥ - Ѕугай Ќ.≤. Ц зав≥дуюча в≥дд≥лом прогнозуванн¤ розвитку профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти Ќћ÷ ѕ“ќ ћќЌ ”крањни, ¤ка в≥дв≥дала нашу область з метою ознайомленн¤ з методичною роботою, Ўтиченко √.ќ. - директор Ќћ÷ ѕ“ќ у ¬≥нницьк≥й област≥, њњ заступник - Ѕачинський ¬.¬., методист ћасл≥й ¬.ѕ. в≥дзначили т≥сну сп≥впрацю педагог≥в ≥ учн≥в л≥цею, нестандартну форму п≥двищенн¤ фаховоњ та методичноњ майстерност≥ педагог≥в.
”часть у виставц≥ методичних розробок ≥ дидактичного матер≥алу, засоб≥в наочност≥, ¤ка проводитьс¤ щор≥чно, даЇ можлив≥сть педагогам набути б≥льш високого профес≥онал≥зму, под≥литись своњми методичними надбанн¤ми.
”с≥ ц≥ заходи ф≥ксуЇ в≥деокамера, працюЇ фотограф. ќформл¤ютьс¤ фотоальбоми з питань методичноњ роботи. —творена в≥деотека.
–ада методичного каб≥нету пост≥йно працюЇ над вивченн¤м узагальненн¤м ≥ поширенн¤м передового педагог≥чного досв≥ду.


¬ 2006 роц≥ випущено буклети - методичн≥ пос≥бники - з досв≥ду роботи педагог≥в л≥цею:


1.–озвиток самост≥йност≥ учн≥в на уроках.
2.‘ормуванн¤ д≥ловоњ активност≥ учн≥в.
Ўулик ћ.¬. - майстер в/н.
3.”досконаленн¤ орган≥зац≥њ бригадноњ форми прац≥.
–епл¤нчук Ќ.≤. - майстер в/н.
4.≤нновац≥йн≥ технолог≥њ - в практичну роботу.
Ѕухт≥й ќ.¬. - викладач спец дисципл≥н.
5.¬икористанн¤ ≥нтерактивних форм на уроках та в позакласн≥й робот≥ з ф≥зики.
ѕеревертана √.ћ. - викладач ф≥зики.
6.¬ихованн¤ в учн≥в самост≥йноњ роботи на уроках украњнськоњ л≥тератури.
Ћупол ¬.ћ. - викладач укр. мови та л≥тератури.
7.¬провадженн¤ методики д≥ловоњ активност≥ при вивченн≥ ≥стор≥њ.
ѕустов≥т “.≤. - викладач ≥стор≥њ.
8.ќрган≥зац≥¤ методичноњ роботи в л≥цењ. Ђѕедагог≥чна в≥тальн¤ї.
√реб≥нська Ћ.ƒ. - методист л≥цею.


–ада методичного каб≥нету турбуЇтьс¤ про те, щоб кожен педагог зг≥дно граф≥ка був охоплений р≥зними формами очно-заочного п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ. ѕри цьому контролюЇтьс¤ м≥жсес≥йна робота педагог≥в-куратор≥в.
јтестац≥¤ педагог≥чних кадр≥в п≥дсумовуЇ д≥¤льн≥сть кожного члена колективу, його персональну в≥дпов≥дальн≥сть за результати навчанн¤ ≥ вихованн¤ учн≥в, що актив≥зуЇ њх творчу профес≥йну д≥¤льн≥сть.
¬ л≥цењ працюють досв≥дчен≥ педагоги. « 53 педпрац≥вник≥в - з вищою квал≥ф≥кац≥йною категор≥Їю - 15, першою - 16, другою - 8, спец≥ал≥сти - 8, 12 квал≥ф≥кац≥йний розр¤д мають 8, 11 квал≥ф≥кац≥йний розр¤д - 2. ≤з них: вчитель-методист - 1, старший вчитель - 4, в≥дм≥нник осв≥ти ”крањни - 11.
¬ 2005 роц≥ в обласному конкурс≥-огл¤д≥ на кращу орган≥зац≥ю методичноњ роботи з педагог≥чними прац≥вниками методичний каб≥нет л≥цею зайн¤в ≤≤≤ м≥сце.
ѕитанн¤ навчальноњ, виховноњ, виробничоњ та методичноњ роботи широко висв≥тлюЇтьс¤ на стор≥нках районноњ газети Ђ—≥льськ≥ новиниї та по районному рад≥омовленню, що даЇ можлив≥сть пропагувати ефективн≥ методи навчанн¤ ≥ вихованн¤ учн≥в, кращ≥ зразки роботи педагог≥в.

зв'¤зок з нами «в'¤зок з нами

 рижоп≥ль 2007


Сайт управляется системой uCoz